۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

نیمه ی شعبان سبز سبز سبز


در خبرها دیدم آقای کروبی نهیب خوبی به کودتاچیان زده است که "راه چاره ای برای خروج از بحران کنونی بیابید والا مدیریت روزهای سخت رمضان ، قدس ، محرم ، عاشورا و 22 بهمن دشوار خواهد بود!
عملن کروبی ، در لفافه ، به من و تویی که پرچمداران رایت آزادیخواهی جنبش سبزیم ، راهی نشان داده است.
در همین رابطه ، و از آنجا که تا جایی که میدانم ماه شعبان قمری فرا رسیده است ، نظری به ذهنم رسید که بد ندیدم با دوستان به اشتراکش بگذارم.
همه میدانیم که در تهران و تمام شهرهای ایران ، به مناسبت نیمه ی شعبان ، تمام کوچه ها و خیابانهای شهر را چراغانی میکنند. محکوم کردن و تحریم این حرکت ، مطمئنن جواب نمیدهد و اینکه بخواهیم که کسی به چراغانی شهر و کوچه ها نپردازد ، خیالی باطل است. پس راه دیگری که به نظرم کاملن عملی است اینکه از همین الان تمام بچه های جنبش سبز که نقشی در چراغانی کوچه و محله ی شان دارند ، هر چه لامپ و ریسه و مهتابی و پرچم سبز است را ازهمین الان از بازار تهیه کنند تا در شب نیمه ی شعبان ، تمام شهر به رنگ سبز درآید. خوشبختانه کودتاچیان نیز نمیتوانند مانع این حرکت شوند ، زیرا که این حرکت چراغانی شهر از اساسی ترین حرکتهای آقایان میباشد. البته احتمال اینکه لامپهای سبز و پرچمهای سبز را عمال کودتا و نوچه هایشان از میان ببرند و لامپها را بشکانند و پرچمها را پاره کنند ، بسیار زیاد است ، که در این صورت باز پیروزی دیگری برای ما کسب شده است که این عمال منفور کودتا ، حتا به امام به قول خودشان عصرشان هم رحم نمیکنند!
مسلمن با ابتکار دوستان سبزمان ، این طرح ابتدائی میتواند بسیار خلاقانه تر شود که دیگر طرحها به عهده ی ذهن خلاق و پیروز شماست.
پیروز و پاینده باشید ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر