۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

آقای مهران مدیری! تو خجالت نمیکشی؟؟؟

آقا مهران! این خبر رو که خوندم ، با خودم گفتم: "یعنی این مهران خان خجالت نمیکشه؟ بازم تولید سریالای طنز برای رسانه ای که ننگ ماست؟"
باز با خودم گفتم: "یعنی این مهران خان خجالت نمیکشه؟ مگه کلی از بچه های جنبش سبز ، خیلی محترمانه و دوستانه ازش خواهش نکردن که بی خیال سریال سازی و پول سازی واسه این رسانه ی میلی بشه. یعنی مردم - بخون جنبش سبز - از عمو عزی و صدا و سیمان ننگین واسه ت کم ارزشترن؟"
باز با خودم گفتم: "یعنی این مردک خجالت نمیخواد بکشه؟ یعنی اینقدر محتاج پوله که باز با رسانه ی کودتاچیا داره میریزه رو هم؟ «قهوه ی تلخ» تو ، کام زندگی ما را تلخ خواهد کرد! تو هم باید به ذلت شریفی نیای خائن گرفتار شی و 2 بار که تو سالن با هو کردن مردم از سالن فرار کردی ، میفهمی که دیگه اون طناز دوست داشتنی ما نیستی!"
آخر سر با خودم گفتم: "این عکس بالا رو دیدی آق مهران؟ این سرنوشت واقعیته! جنبش سبز ولت میکنه به حال خودت و اونوقت مهران میمونه و حوض عمو عزی!"
کلام آخر: Shame on you Mehran Moridi, Shame on you traitor

۱ نظر:

  1. متن نوشته قدیمیه. ولی باز هم ممکنه به هدیه اش به مهران مدیری گیر بدید که من مطلبی درهمین مورد و تکذیبش و ... نوشته ام:
    تو این صفحه از مطلب 4 صفحه ایی که در مورد قهوه تلخ نوشته ام در مورد احمدی نژاد و قهوه تلخ نوشته ام. این که نمیشه به یه خبر کپی پیستی اشاره کرد . یا شاید رشیدپور اشتباه کرده و دوستش اطلاعات اشتباه داده. یا چرا عکسی منشتر نشده یا این که بانی فیلم تکذیب کرده:
    http://1709.ir/1389/06/bitter-coffe-copyright/4

    پاسخحذف